Arkadşalar oglum 4ay 17 günlük nerdeyse 3 haftadır cok kötüyüz . Emmekte inatlaşıyor aç oldugunu biliyorum ama iktiriyor elleriyle cok aglıyor , gece uykumuz mahvoldu her saat başı uyanıyor , gündüzleri hiç durmuyor sürekli mızırdıyor ne yapabilirim rahatlaması için yaşayan varmı benim yaşadıklarımı neden böyle olablir😭😭