Merhabalar, 45 günlük bir bebeğim var 34 haftalıkken prematüre doğdu. 40 ı çıkana kadar annem yanımdaydı beraber hallettik bebeğin her şeyini bazı geceler ben dinlendim o uyuttu, çoğu zaman altını o değiştirdi şimdi annem gideli 3 gün oluyor bebeğime tek bakıyorum ve sürekli ağlıyor. Önceden de ağlıyordu ama annem bir şekilde sakinleştirebiliyordu. Şimdi kendimi çok kaygılı hissediyorum. Kucakta sakinleştiremiyorum elleriyle babasını da beni de çiziyor. Çok gergin ve sinirli sürekli çığlık atıyor. Acaba diyorum beni kokumu tanımıyor mu ona iyi bakamıyor muyum :( Bir öneri bir tavsiye, yorum her şeye açığım 😔