Miraay_123 Destek mi? Anlayış mı? Yanlız kalmak mı? Benim en çok kafa dinlemeye ihtiyacım var sadece bir gün bile yeterli olur kendime zaman ayırmak istiyorum çocuktan dolayı hiçbir şey yapamıyorum
Pamukhanim_ Miraay_123 Anlayışa ihtiyacım var yoruldum demem bile saçma geliyor çünkü onlara ne yapalım yani ne olsun istiyorsun diyorlar hemen ama ben biraz anlayış bekliyorum yok 😥
taze-anne2312 Miraay_123 kafa dinlemeye ve alışveriş yapmaya en çok da züccaciye alışverine ihtiyaçım var çok seviyorum züccaciyeye gidip bi şeyler almayı kendime kıyafet alsam o kadar sevinmem🤣
seros3535 Miraay_123 Dinlenmeye uyumaya ama en çok anlayışa ve desteğe oda etrafımdaki insanlarda bulunmuyor ne yazık ki
mondecaidensecmeler Miraay_123 yalnız kalmaya ihtiyacım var oglumdan bişey yapamıyorum. Çok uykusuzum,yorgunum kafa dagitmaya ihtiyacım var
Miraay_123 Pamukhanim_ Anlayış bizdede yok yorgunum dedigimde ne yaptın da yoruldun evdesin sürekli vs vs kimsenin bizi anlıcağını sanmıyorum 🫤
Miraay_123 seros3535 Bizimde öyle canım kimsem yok benim zaten sadece eşim oda çalıştığı için ne yapabilirim ne edebilirim diyor
Pamukhanim_ Miraay_123 bende ya ben vücut olarak demiyorum ki mental olarak en basit lavoboda tek başıma değilim ben yemeği bile tek elle diğerinde kızım varken yiyorum rahat rahat yemrk bile yok ama biraz naz edince sen suçlusun
seros3535 Miraay_123 Sabah gidiyor akşam geliyor benimkide öyle haftada 1 gün izinli oda koşturmalı geçiyor hep yazık akşam yorgun yorgun da kıyamıyorum işte zaten ayakta bütün gün
Miraay_123 Pamukhanim_ Hepsi geçecek ben duş alırken bile kızım kapıda beni bekliyor yemek masasından sayısız kaç defa kalktigımı bile bilmiyorum 538252 😕
Miracam Miraay_123 bekarlığıma böyle dönsem keşke arada bir sonra geri gelsem 😂 belki dönemem oralara alışırım😂
Pamukhanim_ Miraay_123 biz birlikte alıyoruz 😅 yemekte de mama sandalyesinde asla oturmaz ya dolanır yada kucağımda yer bişeyler
Birminikaslan Miraay_123 sorgusuz sualsiz uyku ve akıl sağlığına ihtiyacım var. En çok özlediğim şey bekarken işten gelip o yorgunlukla yatıp uyuyup istediğim zaman uyanıp bir şeyler atıştırmak ah ah
Miraay_123 Birminikaslan Bekaraken yan gel yat vardı 😂😂 şimdi uykunun adı bile yok gece sayısız kalkıyorum