Merhaba tecrübeli anneler yardımcı olursanız çok çok sevinirim. Çünkü artık delirmek üzereyim. 8.5 aylık kızım 2 gündür çok ağlıuor. Kucağımda sakinleşmiyor. Uykuya direniyor. Yatağa koyduğum anda dönüp ağlıyor. Uyusa 20 dk da bir kalkıp ağlıyor ypne kucağımda sakinleşmıyor. Alt dişleri çıkalı 1 hafta oldu dişler görünür şekilde büyüdü. O zamanda çok ağrısı vardı ama bu kadar yapmıyordu. Şimdi üst dişler mi sizce? Üst dişler hemen çıkıyor mu ardından.