janemaryam
teşekkür ederim 🌼🐣🥰
ben ekmeği kestim ilk bir ay kadar arada azar azar yediğim de oldu tabi.
ve kilo almama en çok neden olan abur cubur paketli gıda vs bunların hepsini komple kestim.
O gün evde ne yemek pişirdi isem onu yedim daha az porsiyonla ve ekmek olmadan. Pilav makarna filan da yedim tabii ki , çünkü kendime ayrı bir şey yapmadım hiç. Akşam da yemedim bir şey yemek vs. En geç ⅘ gibi yemek yiyip günü bitiriyorum.
Su içemedim pek oldum olası su içmeyi sevmiyorum ama size çok tavsiye ederim:)
havalar güzelken bazı günler akşam üzeri yürüyüşe cikiyordum 1 saat kadar. Ve yine aynı şekilde 2-3 hafta kadar da leslie yaptım evde bazı akşamlar da grow with jo.
Bunun dışında ekstra hiçbir şey yapmadım.
Özetleyecek olursam;
- ekmek abur cubur kestim denilebilir.
- leslie tavsiye edilir.
- akşam yemeği hiç önermem.
- az da hareket ve su ile verilmeyecek hiçbir kilo yoktur bence :d
Bol eksiler diliyorum 🤩