Benim oğlum da 13 aylık 12 aylıkken 73 santim di evet yaşıtlarından ufak duruyorlar baktığın zaman ben de çok üzülüyorum endokrine götürüyorum takipteyiz doktor bir sürü kanalı sıkıntılı bir durum yok dedi hala persentil içerisinde dedi ama yüzde 50'nin altında tabii ki fakat benim bebeğim 32 haftalık prematüre 2 kilo 150 gram doğdu boyunu ölçme diler prematüre olduğu için galiba ama yanlış hatırlamıyorsam 44-45 falandı galiba bana 3 yaşında arayı kapatır diyorlar ama ben çok kimlikli bir anneyim o dediğiniz şuruptan aldım henüz Bir şişeyi bitirmedim fayda edip etmediğini bilmiyorum üstelik benim boyum 165 eşimin boyu 175 biz çok kısa ebeveynlerde değiliz İnşallah uzar bir an evvel yasitlarini yakalarlar