bir1anne Öğlen bebeğimi uyuttum yorgun olduğum için bende uyudum. Keşke uyumasaydım. Sanırım karabasan gördüm. Bebeğim ağlıyor gibi kalkamaya çalışıyorum kalkamıyorum. Kalkıp bebeğimi alıyorum gibi sonra kendimi tekrar yatakta buluyorum. Derken bebeğim gerçekten ağlayınca uyandım ama aklıma takılan şey normalde 1 saat uyurdu bu sefer 1.30 saat uyumuşuz acaba o ağlamalardan biri gerçekti de gerçekten uyanamadım mı? Bebeğime baktığımda yeni ağlamaya başlamış gibiydi öyle çok ağlamış hali yoktu ama yine de çok korktum. Lohusa da değilim 6 buçuk ay olduk neredeyse. Bu karabasan olayını ilk defa üniversite sınavına çalışırken yaşadım stresten. Sonra tek tük yaşadım. Uzun zaman sonra ilk defa böyle bir şey geldi başıma. Geçeceğini bildiğim için normalde sakince uyanmayı bekliyorum ama bebeğimin ağlamasını duyuyor gibi olunca aşırı zorlandım ve uyandığımda nefes alamıyordum. Aklıma her şey geldi. Böyle bir şey yaşayan var mı? Bir daha evde eşim yokken uyumayacağım. Çok korkunçtu
sengul5334 bir1anne oo ben coo yaşardım hemen dua oku salavat getir başka bisey oku hemen gidiyor eğer var ise öyle bisey
kedilipicama bir1anne bende bunu çok yaşadım ama geçen günlerde bebeğim gece uyanır gibi oldu bnde aniden uyanıp bakıp salladım geri yattım o kadar çok uykum vardıki sallayamazdm bile o sırafa beynim sürekli bişey düşünüyo ama uyanıkla uyuyor arası bişeyim kendimi saldm artk asla kıpırdayamak vs basladı çok acaip bişey ya
ma3 bir1anne hamileliğimi öğrenmeden Bir hafta önce yaşadım Yatakta yatıyorum sırt üstü yatıyorum ellerim yandı üstümde siyah bir şey nefes alamıyorum eşime sesleniyorum bağırıyorum yok dualar okuyorum dilim dönmüyor salavat getiriyorum dilim dönmüyor sonrasında kendimi toparladım Ben ondan değil o benden korkacak diye salavat getirdim duaları okudum Ayetel Kürsi falan okudum Sonra uyandım ve bütün her yerim taş kesilmişti Nefes almakta zorlanıyordum yani yaşadım bunu olabiliyor
Cococops bir1anne karabasan değil o uyku felci direk bana cok oluyor genelde sırt üstü yattıgımda olur sabahları olur eşimi yolladıktan sonra uyuyunca evde kimse yokken ve o gün aklımda yapmam gereken bişey varsa olur genelde cok sesler duyatım gerçek gibi gözüm yarı açıktır bazen o kadar gerçekçiki duyduklarım defalarca yataktan kalkıyor zannederim kendimi hop bi bakarım hala yataktayım bilincim açık ama dua okuyorum cunku gözümde yarı açık ama bedenim felcli gibi uykuya bir dalıyoruö bir uyanıyorumm sırt üstü yatma hep yan yat sırt üstü cok olur o alıştım ben artık
Mommyhann sengul5334 kücükken bende bi kaçkez yaşardım bunu sonra şunu farkettim ne zaman ayaklarım dizim üstüste yan pozisyonda uyursam bunu yaşıyormusum o şekilde yatıp uzun süre hareketsiz kalınca beyin öldümü diye kontrol ediyormuş sanırım çok zaman oldu net hatırlayamadım ama bidaha o şekilde yatmadım olmadıda ondan sonra
bir1anne kedilipicama gerçekten değişik bir şey bebeğime bir şey olacak diye korktum ağlıyor gibi müdahale edemiyorum
bir1anne ma3 ben çok yaşadım normalde alışkınım sakin kalabiliyorum ama bu sefer bebeğimle alakalı rüyalar gördüm çok korktum
bir1anne Cococops bende alışkınım ama bebeğimin qğlama sesini duyuyor gibi oldum ondan çok korktum sanırım sırt üstü yattım yanlışlıkla
Mixleydi Bende de çok oluyordu özellikle bekarken çok oluyordu hatta o kadar sık oluyordu ki uykularım haram olmuştu evlendim bir süre devam etti hamilelik doğum derken neredeyse 3,4 ayda bir mutlaka yine oluyor ama alıştım
bir1anne Mixleydi bende normalde alışkınım ama bebeğime ağlıyor gibi rüya görüp kalkmamak veni çok korkuttu
Cococops bir1anne aglamıyodur gerçekten ağlasa uyanırdın bak bende öyle sesler duyuyodum hep uyanmak istiyorum uyanamıyorum ama mesaj gelmişte telefonuma bi kere onun sesine pat diye uyanıverdim sen aslında cocugun aglama sesini duyar gibi oldun
bir1anne Cococops haklısınız zaten ağlasa o kadar uzun süre gözünden yaş gelmiş olurdu Allah korusun ama o an düşünemedim.