Başlıktan biraz yanlış anlaşılabilirim belki ama demek istediğim farklı birazcık.
Kreşe verdim işe başlıycam diye, hemde dili geriydi zaten. Neysee okuldan geldi öyle mızmızdı ki. Karnım ağrıdı diyor, midem bulandı dedi falan. Zaten 7 saat okulda kalıyor diye canım sıkkın bir yandan.
Bir yandan da böyle hasta gibi olunca kendimi çok kötü hissediyorum. Sanki 3 çocukla sokakta kalmışım da çıkış yolum yokmuş gibi. Tuhaf bir his var üstümde. Sorumluluğu tamamen bende olan küçücük bir birey. Bazen senelerce ona bakacak olmayı düşününce tuhaf oluyorum. Bu his tamamen ona çok bağlı olmamadan ve başına bir şey gelir korkusundan. Nasıl yenicem bunu bilmiyorum. 😢