Bebeğim 6 ay 2 günlük ek gıda tadımlardayız sabah 7 8 gibi 150 cc mama içiyor 11 gibi kahvaltıda avokadoyu yumurtayla ezip mamayıda pirinç unuyla pişirip yediriyorum sonra 2 gibi buharda pişmiş sebze püreleri yediriyorum sebze tadımlarını bitirdiğimiz için bikaç sebzeyi karıştırıp veriyorum 5 gibi tekrar 150 cc mama içiyor ama bu sefer gece uykusuna geçmeden önce tekrar mama yemek istemiyor çünkü acıkmıyor yani en son 5de mama yiyor ve gece uykusuna 8de geçmiş oluyor geceleri bazen mama içmek için uyanıyor bazen uyanmıyor yani 4 öğün yapmış oluyoruz ama bu ayda 6 öğünden bahsediyor doktorlar benim bebeğim 4 saatten önce acıkmıyor bi türlü düzeni oturtamadım sizler nasıl besliyorsunuz kaç öğün yapıyorsunuz