Merhaba güzel annelerim, kızım şuan 18 aylık bir ay sonra emzirmeyi sonlandırmak istiyorum daha doğrusu Ramazan ayı gelmeden sonlandırmak istiyorum çünkü artık aşırı beni zorluyor ve sürekli emmek istiyor, çok şükür yemek yemesi iyi karnı doyuyor ama yine de illa emecek yoksa krizlere giriyor, uyku düzenimiz de sıfır gece sürekli emmek için en az 4 5 kez kalkıyor artık bende çok yoruldum bu durumdan ama çevrem hep 2 yaşına kadar emzir yazık etme falan diyorlar ama artık çok zorluyor beni çok kararsız kaldım ve ilk anneliğim sonradan vicdan yaparım pişman olurum diye de korkuyorum, emzirmeyi bıraktığımda daha rahat olacak mıyım uykuları düzene girecek mi en çokta bunun kaygısındayım, bu konuda tecrübeli annelerimden tavsiye almak istiyorum 💕