pelinslck Merhaba, ikea sniglar model ahşap beşik almayı düşünüyoruz fakat anneyanı olmuyormuş yani tek tarafı açılmıyormuş sanırım. Ama bir kenarını monte etmeyip anneyanı olarak kullananlar varmış fakat ne kadar sağlam olur bilemedim. Tecrübesi olan var mı?
aysebb pelinslck Biz kullanıyoruz 26 aylık kızım var. İlk zamanlar klasik haliyle kullandım kendi yatağımın yanında. Biraz daha büyüdükten sonra kendi yatağımdan daha kolay ulaşmak istedim beşiğe ve bebeğe kolaylık olsun diye. Dediğiniz gibi bir tarafını çıkardık ama o şekilde sağlam olmuyor fakatt çözümü var. Eşim beşiğin yatak iskeletiyle alt kenarları 2 adet cırt kelepçe denen plastik kelepçeyle sabitledi ve çok sağlam oldu. Uzun zaman o şekilde kullandım. Geçen aylarda kızımı sütten kestim sonrasında yine eski haline geri çevirdim. İlk zamanlar yüksek katta kullandım ilk 6 ay kadar sanırım. Hareketlenmeler başladıktan sonra tam ayını hatırlamıyorum aşağı kata aldım yatağı halende öyle kullanıyoruz. Ben memnun kaldım beşikten baya çok severek beğenerek almıştım zaten