Kızlar 1 yaşından sonra beslenmeyi ne şekilde düzenlediniz mamayı azalttınız mı ve ya inek sütüne geçiş yaptınız mı gece 2 kere mama içmek istiyor benim kızım normal mi yemeği güzel yiyor bi sorunumuz yok nasıl bir düzen oturtturdunuz fikir almak istedim