[silindi] Bu tarihlerde doğum yapan varmı acaba bende orda bu tarihte doğum yapmıştım Ayten nesibe özendi ben çok memnun kaldım sizin memnun kaldığınız doktor varmı
dondurmamkaymak [silindi] normal doğum mu yaptınız sezeryanla mı? Doktorun ilgisi nasıl kontrollerde detaylı inceleyip bilgi veriyor mu? Daha önce gitmedim ama adını duymuştum bu yüzden soruyorum