kızlar selam ikinci bebeğim için yazıyorum 16 günlük suan ilk bebeğime kıyasla o kadar farklı bir bebek ki çok uyuyor ya normal midir günde maksimum 1 saat uyanık kalıyordur sarılığı yok beslenmesi güzel kilo alimi güzel cısli kakalı bezi güzel bu kadar uyuması sebebi ne olabilir yoksa normal bir bebek böyle mi oluyor benim ilk oğlum kolikti asla uyumazdi 7:24 ağlardı uykusu da hiç yoktu ilk üç ay hiç uyumadı diyebilirim o da bana anormal geliyordu şimdi bu da anormal geliyor neden uyuyor olabilir bu kadar 🥹 sarılık vs durumu hiç yok hem ölçtürdük hem doktorlar hemşireler bakıp da söylüyorlar zaten sarılığı hiç yok kalmamış vesaire gibi o sebep ne olabilir bu kadar uyumasınin 🥹