ağustosun 19nda 3.cü doğumumu yaptım başvuruyu kasımın 1inde yaptım bugün ödeme listem oluşmuş aralığın 26sı tutar 5 bin ₺ diyo benim ilk çocuğum 4 buçuk yaşında vefat etti bu 2.ci çocuk sayılır diyodum ilk çocuğum e devlette üzerimde gözükmesiği için şimdi acaba ben aylık 5 bin ₺ mi alıcak yoksa 4 aylık içerde birikmiş para olarak mı 5 bin ₺ gözüküyodur bilen biri varsa yardımcı olurmusunuz