asi765_ Ümraniye Ümran tıp da yaptrdm o bölge tek uyustrdu memnun kaldık ümit Hanım a yaptrmstk yaşlı bayan ama işinin ehli eşimin sünnetini de o yaptrms🤭
elfmrl123 asi765_ bende aynı şekilde ümit hanıma yaptırdım oğlumun sünnetini gayet iyiydi memnun kaldım :)