15 16 seans lazere gittim 12.den sonrası 3 ayda birdi. Şuan hamileyim o yüzden bırakmak zorunda kaldım ama bazı bölgelerim eskisi gibi çıktı sadece daha cansız. Önceden de kullandığım için jileti daha konforlu ve hızlı buluyorum Ama güzellik uzmanı kısaltmayı epilatörün tıraş bıcağı ile yap jilet kullanma dedi. Ama etkisi zaten aynı değil mi ikisi de yüzeyden alıyor tecrübelerinizi paylaşır mısınız