0yasemin123 Merhaba oğlumun kanı düşük olduğu için demir ilacına başladık sarı bir şurup dişlerde grimsi leke oluşmuş bugün farkettim bu kalıcı mıdır geçermi bilgisi olan varmı
simseklivekalpli 0yasemin123 içtikten sonra fırçalama ve su içirme yaparsanız çok leke kalmıyormuş, ya da pipetle içirip direkt dişlerle temas ettirmemek lazımmış. Biz de kullanıyoruz hafif leke var şu an
simseklivekalpli 0yasemin123 pipetle içirmeyi deneyin bir de direkt disle temas etmeyince daha az oluyormuş