Selam kızlar, size bir sorum olacak. Bebeğim 8aylık olmak üzere, ek gıdaya başlayalım 2 ay oldu fakat bebeğim ek gıdaya hiç açık değil. 3 gün kuralı ile doktorumuzun dediği gibi ilerledik ve birçok şeyi tattırdım. Sonrasında kıymalı çorbalar, meyve yoğurt yumurta tarzı besinleri de neredeyse her gün vermeye çalışıyorum. Ama hala yerken cokkk az yiyor, 2 kaşıktan sonra ağzını kapıyor ve asla açmıyor. Birkaç kaşığı zorla veriyorum, bu şekilde yapmak da istemiyorum. Yine yiyor ama hevessiz yiyor, yemeyince çok canım sıkılıyor. Böyle bir durum yaşayan var mıdır? Ayrıca blw ile ilerleyince de besinlere elini temkinli şekilde sürüyor, dokunuyor, katiye ağzına götürmüyor. Bu bana çok garip geliyor 😅😅 Benzer durumları yaşayan oldu mu?🥹🥹