sahinn2 Merhaba 20 aylık ikizlerim var aynı odada kalıyorlar ama artık geceleri çok ağlıyorlar ve çok uyanıyorlar birbirinden etkileniyorlar siz ikisinin odasını ne zaman ayırdınız farklı odalarda yatırsam daha kolay olur mu yoksa daha mı zor oluyor?
3kedili2bebekli sahinn2 ben hep aynı odada yatırdım 25 aylıklar sanırım böyle devam edicem ikizleri ayırmak bana çok üzücü geldiği için 😂 ama gece aglamalarina çözüm bulursanız birbirlerini uyandırmaya da çözüm bulmuş olursunuz aslında