Merhabalar, Bebeğim 1 ay 2 günlük
Ağlayarak uyanıyor
Emziriyorum
Gazını çıkarıyoruz
Altına yapıyor değiştiriyoruz ağlıyor
Tekrar aranmaya başlıyor tekrar meme veriyorum sonra tekrar gazını alıyoruz sonra sağdığım süt varsa onu veriyorum tekrar arandığı için
Memede kalmak istiyor ve sadece emerken sakinleşiyor
Bunu yaşayan var mı buna benzer daha öncede sormuştum ama henüz alışamadım bu duruma
Böyle sakin huzurlu olsun istiyorum bebeğim