metemom_
Konu ile ilgili aklıma o kadar çok şey geliyor ki…
Birçok insan da aynı düşüncede benden Hatta annemden büyük insanlar bile eski insanların kırklı yaşlarda yaşlı gösterdiğini Ama şu an kırklı yaşlarındaki insanların genç gösterdiğini söylüyor. Ama şimdiki nesil sağlıklı beslenmiyor ya ben organik ürün adı altında satılan ürünlerin bile organik olduğunu düşünmüyorum insanın sadece kendi yetiştirdiği ürün en sağlıklısı olur zaten çoğu insanda şehir hayatı yaşıyor. Eskiden stres şimdiki zaman ne kadar da yoktu ama çabuk yaşlanıyorlarmış eskiler zamana mı bağlı onu da bilemiyorum. Daha aklıma gelenleri yazsam oho.