Bebeğim 2 yaş 1 aylık yaklaşık 6-7 aydır ön dişleri tamamen eridi iki ayrı doktora gösterdik biberon çürüğü dedi ismi biberon çürüğüymüş ama emzirme kaynaklı da oluyormuş. Hiç biberon kullanmadık nerdeyse ama gece emerek uyumasından kaynaklı olmuş bi doktor 2 yaşını geçince çekelim dedi diğeri de 4 yaşına gelince çektirirsiniz demişti bizde sadece fırçalayarak bekliyrouz çocuk doktorumuzda sakın çektirmeyin benim çok böyle hastam var ben diş etlerinde yaralar çıkan bir çocuğa çektirin dedim sadece dedi süt dişi bu zaten sonrakilere iyi bakın dedi ama ön dört dişi yok gibi resmen gördükçe çok üzülüyorum Allah esirgesin anestezi de hiç istemiyorum var mı başına gelen😭