Bestiron kabızlık yapmıyor yani benim bebeğimde yapmadı aksine kolay kaka yaptırıyor gibi geliyor bana içinde zeytinyağ olduğu için, genel olarak da kabızlık şikayeti duymadım. Ben kaşıkla vs vermeyi denedim ilk zamanlar, ne ağzını açtı ne yuttu. Damlalar boşa gitti kıyafetleri battı hep. Artık sabah uyanınca bezini değiştirdikten sonra kaldırmadan yatarken damlalıiı full doldurup ağzına sokup fışt sıkıveriyorum çop çop yutuyor. Bunun haricinde çözüm bulamadım. Dik pozisyonda sayarak kaşıkla vermek istediğimde yaşanan kaosu ve batan ortalığı anlatamam size