uykusuzann benim kızım 2.5 aylık o da uyumuyor gündüzleri en fazla yarım saat. Beraber oynasak sorun yok sürekli kucakta ayakta geziyor. Kucakta olması da problem değil kucağımda ayakta evi gezmemizi istiyor ne tuvalet ne öğle yemeği hiçbir şey yapamıyorum öğünüm 1 gofret oluyor. Sütğmde kesildi