Bebeğim tam 40 günlük ve 3.060 doğdu. Bugün doktora gittik ve kilosu 4.365 dedi kıyafetlerle tarttı. Sütüm yetiyor mu yetmiyor mu bilmiyorum mamayla destekliyorun çocuk aç gibi geliyor mama verince uyuyor. Bende aç olduğunu düşünüyorum böyle olunca. Sağım pompasıyla sağdığımda süt az geliyor doktorda öyle anlamazsın az olduğunu diyor. Kilosu sizce iyi mi doktora sanki az geldi her bebek farklı olur gibi şeyler dedi. Çevremde benimle doğum yapan bir sürü kişi var bebekleri hep kilolu