MamaUygarVibes merhaba ikisini de kullanıyorum; airwrap’ta düzleştirmek pek mümkün değil açıkçası, tarağı var ama kabarık oluyor onunla tam düz gibi olmuyor; ancak diğer uçları güzel ve kullanışlı, ilk çıktığından beri kullanıyorum. Airstrait de inanılmaz güzel düzleştiriyor, yıkayana kadar saçlar gönlü gibi kalıyor. Yani tercih tamamen beklentiye göre değişiyor.