deletedmom111 Asceyay Çalışıyorum normal de ama ücretsiz izimdeyim şuan nasıl tekrar başlıcam bilemiyorum kafamda deli sorular🙄
karalim Asceyay kaldı iki ayım işe dönmek için. Hiç gelmeyecekmişçesine düşünmemeye,vaktimi hep iyi değerlendirmeye çalıştımsa da tutamadım zamanı kendimi kötü hissediyorum ama biliyorum bana iyi gelecek
berraalinannesi Asceyay diloss642 sütle alakalı aklınıza gelebilecek herşey örnek verecek olursam en basiti çikolata dahi tüketmedim
Asceyay deletedmom111 Bende işe başlamayı düşünüyorum aslında 1 yaşına kadar düşünmüyordum taki cazip iş teklifi alana kadar benimde endişelerim var korkuyorum da bi yandan ama çalışan anneler var onlar nasıl yapıyor rabbim sabrını verir inşallah