bidebayilistersenferiya [silindi] bütün haklar karıştı şu an beynimde 😂 hakkı hakkından hakkını istemiş
[silindi] bidebayilistersenferiya hahah 😅 ya eğer doğum sonrası ücretsiz izinse 2 sene zaten senin daha 1 seneden fazla olması gerekiyor
bidebayilistersenferiya erays kendi dersim 10 saat 5 saatte başka derslerle dolduruyorduk maaş karşılığı,sosyal bilgiler hocamız izne ayriliyomus bana vermeyi düşünüyorlarmis, sonuçta önemli bir ders haklarına girmek istemiyorum çocukların o yuzdn istememek gibi bir hakkım var mı merak ettim
erays bidebayilistersenferiya Kendi branşınız olmayan dersleri kesinlikle almama gibi bir hakkınız var tabi ki…sonuçta o branşla alakalı hiçbir formasyonumuz yok mecburiyetimizde yok. Normalde de kabul etmeyin. Ücretli ya da görevlendirme bulsunlar.
Kuzucukumsu bidebayilistersenferiya hayır bu durum idarenin insiyatifine bırakılmamış kesinlikle nöbet tutturamazlar nöbet yazarlarsa dilekçe ile itiraz edersiniz
tomrisinizi busra969 iki ay bile ayrilabilirsiniz başlama yapıp tekrar ayrilabilirsiniz yasada belirtilen süre içinde istediğiniz gibi bu hakkı kullanabilirsiniz.
bidebayilistersenferiya [silindi] aynen bende öyle dedim, okuldakiler 6 ay diyor anca ikna ettim 2 yıl olduğuna haklarımı öğrendim sağ olun forumda olmasa beni yiyecekler
tomrisinizi bidebayilistersenferiya öyle bir hakları yok sonuna kadar savunun kendinizi. Ayrıca bransiniz dışında derse girmeyi kabul etmek zorunda da değilsiniz. Dilekçe ile bunu red edebilirsiniz zorlayamazlar ama pencereli programlar ile intikam!! alabilirler bilginiz olsun
[silindi] bidebayilistersenferiya gerçekten mi kanun ortada uygulama ortada nasıl böyle söylemişler hayret ben işe başlarken benim bebe 27 aylık olacak bak
tomrisinizi [silindi] analık izni bitiminden itibaren iki yıl. Yani yaklaşık iki yıl üç ay gibi bir süre oluyor. Ücretli izin bittikten sonra aylıksız izin ile devam edilebilir iki yıla kadar hak var. Kamu için konuşuyorum. Atıyorum altı ayını kullandın işe döndün üç ay sonra bakıcı problemi çıktı tekrar izne çıkabilirsin. İki yıl süre boyunca bu hak saklı tutulur.
[silindi] tomrisinizi biliyorum ben de o iznin 2. yılındayım şu an ve daha işe başlama 3.5 ay daha var ☺️ benim söylediğim doğum olsun olmasın kadın olsun erkek olsun tüm memurlara 5.yıllarını doldurduktan sonra verilen ücretsiz izin hakkı
Nlyy Doğum izninden sonra iki yıl aylıksız izin hakkınız var, istediğiniz zaman alıp istediğiniz zaman başlayabilirsiniz, memur sadece işleme koymak zorunda, hatta tatillerde izni bozup parasını alıp sonra tekrar izin alanlar bile var
tomrisinizi [silindi] o iki yılda çok şey değişti hocam🥲 tymm her şeye sıfırdan başlar gibi olacak bu gözünüzü korkutmuyor mu 😅 ben de izindeyim Nisan’da dönmeyi düşünüyorum biraz yeni sistemi gözlemlemek için eylüle hazırlık gibi 🤣
[silindi] tomrisinizi ben sosyal hizmetlerdeyim bizde bir şey değişmemiş 😅 ama ilk birkaç hafta eskisi gibi pratik olamayacağım kesin 😅
tomrisinizi [silindi] öğretmen olduğunu düşündüm post başlığı sebebiyle 😅 o halde şanslısınız 🤭 bir iki hafta içinde eski hızınıza kavuşursunuz 🫠
rachelgreen_ Hocam internette dilekçe örneği var kendi tarihinizi kendiniz belirleyerek yazıp idareye verebilirsiniz istediğiniz şekilde yazabilirsiniz daha +1 sene hakkınız var. Nöbet konusunu bilemiyorum ama tutturmamaları lazım aslında… sözleşmeli kadrolu farkı burda var mı bilmiyorum ama benim müdürüm 15 saate bana izin vereceğini söyledi. Bu sanırım biraz idarenin inisiyatifi ile alakalı olabilir ama şansınızı deneyin bir.
bidebayilistersenferiya erays ben almazsam diğer hocalara dagitacaklar ücretli çağırmaya yanaşmiyorlar. İlk yılda ben girmiştim akşamları oturup çalışıp video izleyip o şekilde anlatıyordum ama artık oğlum var. En kötü sinirlenip 10 saat veriyorum git başka okuldan tamamla derler