Gzm88 Kızlar birikim yapmaya karar verdim alışverişi de çok severim ama artık yeter diyorum si nasıl başladınız alışkanlık olur inşllah ben de de devamını getirmek istiyorum ajda almak istiyorum çünkü bugün itibarıyla bir çeyrek koydum kenara siz neler yaptınız nasıl oluyor anlatın öneriniz var mı ? Nefsinize hakim oldunuz mu çokta cimri olmak istemem
gkt300_ Gzm88 ben hic birikim yapamiyorum elim cok savruk aslind a gerkli seyler aliyorum ama bilemedim. Esim yapar bizde hep
Marianne Gzm88 hemen döviz alırım, dövizi de bozdurmam diye algım var ergenlik zamanından. Dolar, Euro falan hiç dokunmam. Altın olarak birikim yapmak için biriktirmek lazım, o raddeye kadar gelemiyorum. Son 4-5 senedir fon altın alıyorum.