Merhaba annelerim. Benim bebeğim 23 aylık ve hicbirsey yemiyor. 17 aylıkken iştahsızlık bir başladı ve her geçen gün dahada artıyor. Hep hamur işi biskuvi yemek istiyor. Çobalar sebze yemekleri et tavuk kahvaltı hicirsey yemek istemiyor cok zorlanıyorum artik. Abur cubur vermiyorum kek poğaça falan kestim ama bu sefer aç kalıyor yine birsey yemiyor sütte içiremiyorum ne yapmalıyım bu durumu yaşayan varmı tavsiyeleriniz nelerdir. Nasıl düzeltirim bu durumu