metemom_ ben önce gece beslenmesini kestim benimki yapışıktı memeye oyun oynarken bile 2 göğsüm dışarıda açık şekilde duruyordum. Misafirliğe dışarı hiç çıkamaz haldeydim asla sütyenin içine koydurmuyordu. Benim için en zoru gece beslenmesini kesmek oldu sonra gündüz kademeli azalttım binada çocuklar vardı çok şükür onlar sayesinde sütten kestim yazın tüm gün dışarıdaydik her meme istediğinde eline kraker köfte pankek, kek vs verdim çocuklarla oynadı bu şekilde günde 3 kez emmeye düşürdüm sonra sabır taşı sürdüm siyah görünce tedirgin yaklaştı ağzına aldı acı acı dedi bende yara oldu uff oldu dedim eline biseyler verdim onları yedi oyalandi 2 gün gelip gidip meme uf dedi öptü cici yaptı 3. Gün tamamen unuttu hiç açmadı 18-19 aylikti kestiğimiz. Şimdi 3 yaşında aç emecem diyo 😂