buse34_ Bebeğinizi 14 15 16 aylık bırakıp anne kv gibi işe başladığınızda bebeğiniz onlara daha mı bağlı oluyor süreç nasıldı aklınız kalmıyor mu yada
merkursavascisi_06 buse34_ 14 aylık başladım kızım 39-40 ay civarında şimdi. Çoğunlukla babannesi baktı sever ama ona bağımlı değil. kayınvalideme güvendiğim için aklım kalmazdı. Kızım 2 yaşındayken tatile gidip gelince çok vakit geçirdiğimiz için sonrasında benden ayrılmaya aşırı tepki göstermeye başladı 3 yaşına doğru ben anneme kızıyorum işe gittiği için diyodu. Ama artık kabullenmeye başladı . Kreşe başladı 3 yaşı dolunca ama kreşle ilgili de hevesi kaçtı ve zorlanıyoruz şu anda 😔
nursemom05_ buse34_ ilk oğlumda 5 buçuk aylık başladım. Sağolsun kayınvalidem baktı. Ama eve gelince hep kendim ilgilendim. Oğlum sever sayar ama bana hep bağlıydı hatta bağımlıydı 😅
Marianne buse34_ eve gelince siz ilgilenirseniz, sarılıp sevginizi gösterirseniz başkalarına bağlanmaz. 5 aylıkken başladım, 1,5 yaşa kadar annem baktı, son aylarda annemi daha çok sever gibi olunca, annem evine döndü. Bakıcı tuttum. Geri bana bağlandı.