Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık. Sıpa yine meme grevinde. Sütüm birden çok azaldı hastane tipi pompa kiralıycam bugun. Daha çnce madela kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Ama adamın elimde spectra varmış ve bu daha iyi diye onu önerdi. Kullananınız var mı spectrayı?