Evimde hiç kullanılmamış kutusu açılmamış bir sürü nevresim, havlu, tencere, tava, bardak, pasta setleri mutfak eşyaları hatta onlarca çorap vs vs bir sürü eşya var.
Neden bunları kullanmayıp böyle kutusunda bekletiyorum bilmiyorum. Annem de böyle yapardı diye herhalde böyle öğrenmişim bir gün lazım olur diye.
Siz de benim gibi evde tutuyor musunuz böyle yoksa alınan her şeyi kullanır mısınız? Saklamak iyi bir şey mi gereksiz mi karar veremiyorum.
Şu sıralar nevresimler gözüme batıyor hepsini açıp kullanacağım galiba. 6 takım sıfır nevresim takımı var evde.