Kızlar gerçekten artık saçımı galan yolacağım. 11 günlük bebeğim var ilk iki gün sütüm gelmedi diye mama vermiştik doktorla biberona alıştığı için meme reddi yaptı. 10 güne yakındır emzirmek için denemediğimiz yol kalmadı bu arada sağım yaptığım için sütüm artmıştı ve sadece anne sütü ile besleniyordu ama biberonla. İki gündür emzirmeye yöneldiğimiz için sık sağım yapmadım ve iki gündür sütüm azaldı. Bugün sürekli biberon ağzındaydı ama 5 saattir uyumuyor aç ağlıyor anne sütü yeterli gelmiyor diye mama verdim 60 cc mama+ 60 cc anne sütü içti ama hala aranıyor ve çığlık çığlığa ağlıyor. Uyanıklık süresi 5 saat oldu ne yapıcam nolur yardım edin