alpmila biz 700 bine yazildik geçen sene bu zamanlar. Kuralıydı peşinat vermedik 36 ay miydi neydi. 1.5 ay önce fesih yaptık. Belki sizin durumunu, farklıdır ama oraya yazılacağınıza kenara jendiniz koyun. İlk yazıldığımız da üste 300 de biz koyup passat alabiliyorduk. Şimdi egea bile zor alınıyor. Süreç çok yıpratıcı. Ve hayat ne getirir bilemiyoruz. Türkiye de ekonomi zaten malum. Umarım sizin için güzel olur