Selam arkadaşlar. Desteğinize ihtiyaç duyduğum bir dönemdeyim. Oğlum 13 aylık yaklaşık 1 aydan beri yemek yemiyor ben o 11 aylıkken mamayı günde 1 kere olacak şekilde veriyordum ki bırakalım. Düzenimiz tam oturmuştu ki yeme reddi oluştu. İştahsız değil yemek yemiyor sadece. Eskiden herşeyi yiyen bebeğim bir an da yumurta patates kızartması dışında birşey yememeye başladı kavanoz mamalardan da yiyor fakat meyveli olanları. Ben çocuğuma abur cubur kraker veren birisi değildim bazı zamanlar hepimizin de olabileceği gibi ailemden destek almam gerektiğinde onlara bırakmak zorunda kaldım. Yaşını geçtiği için olsa gerek fazla rahat davrandıklarını sonradan fark edebildim. Çünkü çocuğu kapıdan bırakıp kapıdan alıyordum. Onlar sanırım işi abartınca sonuç böyle oldu diye düşünüyorum her yemeyi yiyen çocuk şuan da ağzını sımsıkı kapatıp tadına bile bakmadan ağlama krizlerine girer oldu. Aşırı stresli aşırı üzgün olduğum bir konu malesef ki. Ebemize sorduğumda aç bırakın dedi bende ailemin abur cubura olan eğilimini söyleyince de aileni uyar kesinlikle yok dedi. Evimdeyken bunu yapıyorum elbette. Ben kendim bile bu yaşta abur cubur bagımlılıgını yenmeyi yeni başarmışken çocuğuma bunu yapmam. zordayım artık yemiyor nolursunuz bi tavsiye verin hep birlikte bir çıkar yol bulalım. Canım tecrübeli anneler şimdiden iyiki varsınız. (Her zaman telefonda olamıyorum cevap geç verirsem göremezsem hakkınızı helal edin şimdiden ama muhakkak okuyor olacağım.❤️)