İyi günler sevgili anneler hem silip hem süpüren süpürge alacağım daha önce Philips 8000 serisi aldım aparatları çok dandik çekimi güzel. Bissel mi yoksa dyson 15 submarine mii sizler hangi marka model kullanıyorsunuz ve memnun musunuz şimdiden teşekkürler 🌸