hanımlar bebeğim 4 buçuk aylık daha önce kakamızda az miktarda kan vardı alerji doktorumuz süt ürünleri alerjisi olabilir durumu takip edin dedi uzun zamandır kan yok ama şimdi yüzünde belli yerlerde kuruluk ve kızarıklıklar var mustelanın stelopia atopik ciltler için olanı alsam iyi gelir mi acaba daha doktor randevumuza çok var denemek istiyorum