Kızlar utanarak soruyorum burdan, çünkü danışıp sorabileceğim kimsem yok ve tanıdık insana da sormaktan utanıyorum.
Son 2-3 gündür sık sık karnıma ağrı giriyor ve wc ye kaçıyorum. Çok özür dileyerek söylemek istiyorum ki hep büyük tuvalet yapıyorum.. affınıza sığınarak soruyorum acaba neden olabilir ? Üşüttüm mü acaba üşütünce olabilir mi böyle bir şey ?