Öncelikle merhaba benim kolumda uzun zamandır çok hafif arada uyuşma oluyordu sol kolumda ama son zamanlarda aşırı derecede arttı ve bir sarımsağı bile zor tutuyordum
Ortopediye gittiğimde doktor tenitçi dirseği olduğunu söyledi ve korse verdi ve bu kolumu çok kullanmayacağımı söyledi
Sonra ben araştırdım buzun iyi geldiğini öğrendim bu falan uyguladım biraz geçer gibi olmuştu Ama şimdi tekrarladi ve serçe parmağım ve yüzük parmağın aşırı derecede uyuşuyor his kaybı var
Aynı şekilde omzumdan dirsegimi inen bir ağrı var sinir sıkışmasından şüpheleniyorum
Aranızda bunları geçiren var mı nasıl tedavi gördünüz, bitkisel olarak doğal olarak ne iyi gelir acil tavsiye lütfen