Oğlumda 40 gün önce hapşırık burun akıntısı başladı ardında balgamlı hırıltılı öksürük eklendi. Önce 1 hafta evde tavuk suyuna çorba ıhlamur bal falan denedim. Geçmeyince çocuk doktoruna götürdüm grip ilacı burun spreyi falan verdi antibiyotik ateş olursa dedi ama ateş olmadı verdiği ilaçları belirttiği tarihe kadar kullandım geçmedi 1 hafta daha evde kendim geçirmeye çalıştım geçmeyince sağlık ocağına götürdüm bu ordada başka ilaçlar yazdı 1 haftada onları kullandık bugünde sesi kısılmış kalktı balgamlı öksürük burun akıntısı var sadece ne yapacağımı bilemiyorum artık başına gelen varmı tavsiyeleriniz neler ?
3 yaş 3 aylık bu arada