Merhaba arkadaşlar 6 aylık bir oğlum var mama olarak SMA COMFORT 2 numaraya geçtik fakat oğlum çok sevmedi galiba içmek istemiyor böyle bir durumda karşılaşan oldu mu ne yaptınız hangi mamayı kullanıyorsunuz bana bi yardımcı olun ya 210 ml mamayı 1-2 saatte zar zor içiyo napıcam bilmiyorum