baahaarrr Bebeğim 5 aylık oldu sadece anne sütü alıyor yavaş yavaş bişeylerden başlamak istiyorum ama nasıl yapsam bilemiyorum ilk çocuğum,tecrübelerinizi veya önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🥹
TersDuz baahaarrr benim en çok öncelik verdiğim denediğim ilk şey ev yapımı yoğurttu. 3 gün kuralı ile zamanla sebze püreleri yaptım o şekilde ilerledim
cokbilmismom baahaarrr yogurtla başladım sonra havuç,kapuz, kabak, üzüm , şeftali, muz, patates, tatlı patates, bal kabagi , brokoli vs neler varsa verdim sadece yogurtta 3 gun kuralı yaptım
Minigim38 baahaarrr ben sebze ile başladım havuç patates avokado brokoli kabak vs sonra yoğurt en son meyve ile devam ettim
sevgiynk Öncelikle sebzelerle başladım ben kabak patates havuç sonra ev yoğurdu bebek tarhanası sonra elma muz armut avokado olarak fenedim
mamylatte Ben yoğurt ile başlamıştım ev yoğurdu ile ilk başlarda çok az az yiyordu zaten bir tatlı kaşığı mesela bir günde sonra yavaş yavaş alıştı daha sonra havuç kabak patates böyle denedim havuçu hiç sevmedi hala da çok istekli yemiyor daha sonra çorbalara geçtim havuç brokoli yaptım 8. Ata girince de tarhana çorbası şehriye çorbası yaptım bunlardan yemeye başladı Bir kaç sebzeden sonra kendim meyve püresi yaptım içine biraz da bebek irmiği ekledim pişirip onları sevdi onlardan yedi
baahaarrr mamylatte ben de yavaş yavaş ev yoğurdundan başliyim sonra sebzelere ,peki kaçıncı ayda başladınız
mamylatte baahaarrr 5 ay 15 günlükken başladım Aya girene kadar tadım olarak az az yani sonra arttırdım