Biz dibine kadar yaşadık. Atak dedikleri şey bebislerin yeni bir şeyler öğrenmesi. Beyinlerinin turbo modunda olmasından kaynaklı. Aslında 4. Ay çok güzel bir dönem. Oyun halısını keşfetti, etrafı inceledi gibi. Bunlara odaklanirsaniz daha rahat geçer