Htcygz Yenidoğan bebeğime sütüm az olduğu için avent 0 ay biberonla mama verdim akışı o kadar yüksek ki nerdeyse boğuluyordu aklım çıktı bir an nefes alamadı. Daha yavaş akışlı biberon veya başka önerisi olan var mı
Burcu35 Htcygz Aslında akışı çok yavaştır ağzında biriktirip tuttuğu için olmuş olabilir mi? Geçmiş olsun
deletedmom247 Htcygz Mamajo güzel isterseniz bende kullanamadım aventi okadar istedim ama olmadı kabul etti dedğiniz gibi akışı biraz fazla da geldi sanki bana. Benim oğlumda aynı sanki boğulacakmış gibi yiyordu mamasını.. mamajoya geçtim plastiğide var cam olanıda fiyatıda uygun deneyebilirsiniz ☺️☺️
Sevgilimmm Htcygz arada yapıyo benim de bebeğim nuk kullanıyorum bazen çok çekiyor o yüzden tıkanıyor ama öksürdüğü için düzeliyor hemen ilkbaşlarda benim de aklım çıkıyordu
KbrUmayAda Benim bebeğimde mama ile besleniyo, ilk wee baby nin almıştım fakat sonra Philips e geçtim, arada benim de tıkanma yapıyodu ama alıştı. Zamanla alışır ayağa kaldırın yatmaya devam etmesin tıkandığında,
Esdoel Kızımı lansinoh biberonla büyüttüm onu da tavsiye ederim şuan oğluma mamajoo kullanıyorum oda güzel 2 sinden birini secebilirsin
Naciyegormez Chicco naturalfeelinf hem tutuşu hem akışı çok güzel ben bir tanesini kırdım yeniden sipariş verdim şimdi😌
betbetibet Htcygz prematüre bebeğime emme refleksi geldiğinden beri avent 0+ kullandım akışı çok yavaştır aslında diğer annelerinde dediği gibi biriktiriyodur ağzında kızım 4 aylık olcak nerdeyse halâ onu kullanıyorum arada biberonu çekip dinlenmesini bekleyin bende ilk zamanlar öyle yapıyordum
Crnefe Htcygz avent emzik kullandığı halde biberonunu sevmedi oğlum lansinoh kullanıyor sadece hem akışı hem tutuşu çok iyi tavsiye ederim
EgeannesiT Htcygz bende ayni skintiyi cektim bebegim mosmor olmustu bir ay korkudan mamayi ben veremedim iki ayligiz simdi duzeldi oyle bi sorun yasamiyoruz yutkunmayi ogrendi cunku eczaneden kucuk delikli biberon basi almistim onunla duzeldi diyebilirim
bsrkya Htcygz Canım ya biberonunda sorun var yada bebeğin agzında biriktirdi bende avent 1 akışlı kullanıyorum oğlum doğduğundan beri hiç böyle bir sorun yaşamadım 4 aydır
Zeren Htcygz bende hep onu kullanıyorum aksine çevirdiğinde damlamaz bile bebeğiniz ağzında bekletmiş uyumuş olabilir aventten ben çok memnunum