[silindi] Kızlar bugün rutin kan tahlili için hastaneye gittik muayenede “kalpte üfürüm var, mutlaka çocuk kardiyoloji görsün” dedi doktor. Yeşil alan açtı öğleden sonraya randevu aldım. Başına gelen var mı?
Lazziya23 [silindi] 27 yaşındayım çocuklukta fark edildi inşallah bir sorun çıkmaz çok çocukta oluyor doğumum bile normal olacaktı son anda başka bir problem yaşadım o yüzden sezeryana döndüm herhangi bir etkisi yok
SooMin [silindi] 30 yaşındayım yazın fark edildi çarpıntım oluyordu gebelikte masum tip üfürüm diye geçiyormuş doktor öyle söyledi
[silindi] Lazziya23 kötü bir şey mi acaba? Yapay zeka çok korkuttu beni. Cerrahi müdahale gerekebilir demiş
[silindi] Lazziya23 ShutUp SooMin beybitolat Pamukhanim_ fatmaanuurr22 feync hsznysr etkafa hepyerdeyizz cLearQueen Kızlar şimdi kardiyoloji doktoru da gördü. Şükür delik vs yokmuş. Tertemiz içinizi ferah tutun dedi. Kansızlık varsa o durumlarda da üfürüm duyulabiliyormuş, kan değerlerini takip edin dedi. 1 saat sonra kan sonuçları çıkacak inşallah. Hepiniz çok sağolun 💜💜💜
[silindi] SooMin benim kızım da aşırı terliyor onu söyledim doktora, uzun süre kalbini dinledi. Üfürüm var mutlaka çocuk kardiyoloji görsün dedi 🥹
ShutUp [silindi] Korkutma kendini doktorda bir görsün bakalım neymiş ne değilmiş. Her şeyin çaresi var
SooMin [silindi] Geçmiş olsun elbette kardiyolog görsün ama çok ciddi birşey çıkacağını zannetmiyorum kalbinizi ferah tutun
Pamukhanim_ [silindi] 4 aylıkken fark edildi bizimde 14 aylık şuan da çocuk kardiyolojisi baktı derece olduğunu söyledi 1 ile 3 arasında ise sorun yok dedi ve 1 yaşta gittiğimizde kontrole duymadı sorun olmadığını söyledi
fatmaanuurr22 [silindi] Kızımda da üfürüm vardı küçük bir deliği vardı 2. ayda ve 6. ayında yani geçen hafta götürdüm çok şükür kapanmış korkma canım eğer küçük bir açıklık ise kontrolleri oluyor bizim doktorumuza ilk kontrolde sorduğumuzda evet şuan üfürüm var ama kalsa da problem etmeyecek derecede diyince rahatladık çok şükür kapandı hiç stres yapma insallah küçük bir açıklıktır sadece 🙏
[silindi] fatmaanuurr22 inşallah öyledir kuzum çok teşekkür ederim. Size de geçmiş olsun inşallah bizim de öyle bir şeydir
feync [silindi] 1 aylıkken farkedildi kardiyoloji hafif üfürüm kapanır dedi tekrar kontrole götüreceğim. Dereceleri oluyor zararsızdır inşallah sizinde🙏🏻
Pamukhanim_ [silindi] evet biyoe ultrason gibi bir şey ile kalbine bakıp dinlemişti derece çıkmıştı gayet normal bir durum demişti dereceye göre ciddiyim durumu anlaşılır demişti bizim 1.6 çıkmıştı sorun yoktu