Merhaba anneler. Benim kızım 10 gün sonra 2 aylık olacak. Dil bağı olduğunu öğrendik. Çocuk cerrahıda genel anestezi ile uyutulup kesileceğini söyleyince beni Bi korku telaş aldı. Çok endişeleniyorum. Madem uyutacak büyüdüğünde mi yaptırmalıyım yoksa güvenilir mi bilemiyorum bu dil bağıyla ilgili yaşayan veya duyan birileri varsa bana yardımcı olabilir mi 😔🤲