Bebeğim 2 ay 8 gün oldu . Aşıdan sonra baya huyu değişti . Aşısnı yaptıralı 5 gün oldu .Geceleri uyurken yanında istiyor . Bana sokulmadan uyumuyor .Gazı ve kakası için sürekli ağlıyor . Gaz için doktor bir şey vermedi sadece zeytınyag ver dedi ama bu çocuk gazının yüzünden gece çok uyanıyor . Ve sürekli huzursuz . Yeri geliyor meme emerken bile birden gaz sancısı vurduğu için ağlıyor susmuyor . Zaten şu sıra masaj da yaptırmıyor yapıncada osurmuyor .Önerebileceğiniz gaz damlası var mı? Yada ne yapabılırım tavsiyelerinizi alabılırmıyım. Çok yorucu oluyor elimden bir şey gelmıyor